Don't cry..

Här sitter jag och lyssnar på Guns N' Roses.. jag tror det är boken (Slashs) som gör att jag blir så sugen..
Jag kom hem från skolan för några timmar sedan.. skolan var som vanligt inte givande - vi hade endast profiltid.. Och den spenderades mest med att kolla på distansutbildningar.. jag har verkligen ingen aning om vad jag ska plugga i så fall, men det vore en lösning.. Fan - jag har kastat ut så jävla många krokar nu!! Någon måste väl nappa!! Sökte även ett jobb när jag kom hem.. Telemarketing - vilket (för att vara telefonförsäljare) lät rätt okej.. faktiskt.. annars är jag väldigt anti sådant..


Eftermiddagen ska spenderas med hårdpluggande och senare ska jag måla lite om jag orkar..
Fast först ska jag kolla på ett avsnitt av Desperate Housewives för att muntra upp mej!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!