Cyklar, sol, glass och kärlek<3

.. nu tar jag en liten paus i uppsatsskrivandet. Det går relativt bra, men jag måste skriva 14 styckna A4-sidor till innan jag är klar.. vilket jag måste vara på tisdag.. Ehumm.. men det löser sej nog!!

Igår tog jag och Linus som sagt cyklarna ner till byn, köpte glass och cyklade sedan en runda härute på landet innan vi återvände till huset.. Mysigt och soligt var det!!





.. nu gormar Linus om att han vill ha glass idag med.. han vill prova den nya Magnum-glassen!! Hmm.. vädret är rätt gött idag med faktiskt.. och jag fick en bra start på uppsatsen.. jag är inte jätte glassugen, men lite, så vi kör väl på det då..

// XO


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-04-08 @ 15:25:55 URL: http://egoanki.blogg.se/

va fina bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!