Annoyed..

Igårkväll blev jag jäkligt irriterad av något en person yttrat under dagen.. tydligen anser vissa att jag och Linus pratar mycket på Skype "för vi inte har bättre för oss"!?!? Folk måste väl för fan förstå att det är så vi umgås under veckorna - när vi inte kan träffas för vi bor 45 mil från varandra!!
Vi kämpar ju för att få dethär förhållandet att funka - och då krävs det faktiskt långa samtal. När vi väl träffas sitter vi inte och gullar med varandra helatiden och snackar non-stop. Nej, då är det inte så intensivt och det vi får sagt i telefonsamtalen annars får vi sagt under hela dagen. Våra samtal må vara långa, men de är jävligt kompakta på samma gång!!
.. vi är i alla fall inte tillsammans av lathet som vissa andra..



Men idag är jag lite gladare, för jag fick mitt nya hår.. det är så fint!!

// XO


Kommentarer
Postat av: Shibby
2010-04-21 @ 15:37:27 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Det är sjukt :o det är ju så klart man pratar :o när Pierre bodde i borås/göteborg smsade vi hela dagarna när han var på jobbet och jag i skolan, sen pratade vi en hel del på kvällarna, mycket för att vi ville prata och för att man behöver prata i ett förhållande kan inte förstå att någon tycker det är konstigt :/

Postat av: Anki
2010-04-21 @ 23:31:23 URL: http://egoanki.blogg.se/

va fan! det är superviktigt att prata med varandra varje dag när man har distansförhållande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!