UTMANAD!!

 .. egentligen brukar jag inte göra sådanthär - men jag är ledig och har massor av tid över!! ;)

  1. Har blivit utmanad av Parro. =)
    Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja på första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanar dig har ett namn som börjat med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
    Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)
    Lycka Till! :)


    1. Vad heter du? Kanja
    2.Ett ord på fyra bokstäver? Katt
    3.Flicknamn? Katarina
    4.Pojknamn? Krister
    5.Yrke? Kantor
    6.Färg? Korall
    7.Klädesplagg? Krinolinklänning
    8.Mat? Kladdkaka
    9.Sak i badrummet? Kam
    10.Plats/stad? Köping
    11.En orsak att vara sen? Kortet till bussen funkade inte och chauffören var en surgubbe, så jag cyklade hem igen.. och när jag skulle ta nästa buss och hade kontanter med mej - tro fan att det blir punka på cykeln så jag får springa. Och då snubblade jag över en tant som ringde polisen och jag fick åka in på förhör. Sedan åkte jag vidare till vårdcentralen - på grund av alla skrubbsår på knäna.. och när jag var klar där fanns det inga fler bussar att ta.
    12.Något man skriker? KAMIKAZE!!
    13.Film? Kundun
    14.Något man dricker? Klorin (ajjemen)
    15.Band? Kiss
    16.Djur? Kossa
    17.Gatunamn? Kontorsvägen (BAHA!!)
    18.Bil? Ööööh.. Körbart fordon??
    19.Sång? Kan du vissla Johanna??

    .. jag gör som Anki och utmanar de som känner sej hågade.. och Johanna ;)

Kommentarer
Postat av: parro
2009-09-23 @ 17:53:37 URL: http://parro.blogg.se/

haha kontorsvägen, där var du smart! ;)

och man kan ju alltid köra kia :P

Jaså, är han? Då får jag väl säga till han att skaffa de xP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!