Kanja in white!!

Trots matte-incidenten innan idag är jag på rätt bra humör nu. Jag får fortfarande smått panik när jag tänker på matten, men jag försöker ignorera det.

Imorgon får jag skjuts både till och från skolan. Så jäkla härligt att slippa att vänta så länge på att få åka hem!!

Blir ni chockade över bilden?? Jo, det är allt jag!! Och inte nog med att jag har en VIT tröja på mej - det är även en katt på den!!
Det var ena tröjan jag fick av Linus. Han tyckte jag skulle ha den.. för att den inte var svart.. och för att det var en katt på.
Jag vågar bära den så länge jag inte kollar ner!! XD


Denna låten spelas flitigt idag!!
En av mina favoriter sedan jag
såg Velvet Goldmine för första gången!!<3



Nu messade Julia!! Det var minsann inte igår!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-17 @ 09:42:29 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Mina vänner skulle också bli förvånad om de såg mig i vitt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!