Lägger beställningarna på hyllan ett tag..

Idag slutade vi vid tolv. Riktigt skönt att sluta tidigt, men jag är ändå helt slut i huvudet. Räknade matte B hela förmiddagen!! Det gick rätt bra dock..
Pappa slutade också plugget strax efter tolv, så jag fick skjuts. När vi kom hem fikade vi och kollade runt på Tuben.

Jag har haft jätteont i magen och huvudet både igårkväll och idag.. jag vart jättestressad och orolig igår och när jag vaknade imorse fanns oron kvar.. jag har på tok för mycket att göra med skola och alla beställningar nu.. Det är inte första gången det händer heller. Därför har jag bestämt mej för att lägga alla beställningar på hyllan ett tag.. det är nog det bästa jag kan göra. Visst, det är goa pengar att tjäna.. men jag lägger ner en massa jobb på det jag säljer, stressar som fan in i det sista och sedan tenderar folk att söla som fan med betalningen.. därför har jag inte alltid haft råd att köpa nytt material till de nya beställningarna.. Jag har svårt att få det hela att gå runt och det blir ju stressande i sej. Men när man dessutom börjar må dåligt över det - då har det gått för långt. Jag kan inte slita ut mej på sådant när det finns saker som är viktigare.

Nu ska jag försöka sova en stund.. och senare fortsätter jag med städningen..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-03 @ 18:09:38 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Bra prioritering! :) Hoppas det ska gå bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!