Söndag..

Så var det söndag igen.. imorgon börjar en ny skolvecka.. ugh.. men jag ser fram emot nästa helg. Då kommer eventuellt Linus hit!!

Denna helgen har varit rätt bra. I fredags firade vi i gänget Josef som fyllde 20 (Han fyllde i och för sej igår, men vi firade i fredags i alla fall)..
För precis ett år sen var vi också på Riksettan och firade Josef. Sjukt mycket har hänt sedan dess.. Vissa vänner har försvunnit - andra kommit tillbaka. Vi har gått igenom mycket. Och nu är vi splittrade över hela Sverige.. Tråkigt, men så är det.. Det var en fin kväll i alla fall - gott humör och de flesta var samlade.
Och trots att gänget är så splittrat tycker jag fortfarande sammanhållningen är stark.
THAT'S WHAT FRIENDS ARE FOR!!


Och igår var jag på ännu en 20-årsfest i form av kräftkalas. Kristoffer fyllde ju 20. Jag var väldigt seg efter fredagskvällen, men det var trevligt som fan igår. Roligt att träffa alla goa pågarna igen (Majoriteten av gästerna var dock tjejer - men jag har bara träffat Kristoffers kill-kompisar innan).
Jag vann en ölhävartävling och Kristoffer demonstrerade hur vi super i Strömsnäsbruk - till allas förtjusning (detta involverade ett fem-liters-fat öl, en Kristoffer som hällde och en Kanja som klunkade..).
OBS: Bilden är på Rickard (inte Kristoffer).

Den 14:e oktober sticker Kristoffer ut i världen med.. han ska resa runt i ett år. Besöka Kina, Tibet, Australien och lite så.. Fan vad jag är avundsjuk!!

När jag kom hem ringde Linus och var lite rund om fötterna. Jag fick prata med Robin, Lotta och Fredrik också då Linus skulle äta glass och persika.. hmm.. enligt Robin påstår Linus att det enda han tycker om mer än mej är Coca Cola. "Och det är jävligt bra för att komma från Linus!!"


I'm on fire when you're near me..


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-09-06 @ 19:26:47 URL: http://egoanki.blogg.se/

det enda jag tycker bättre om än macke är djungelvrål :P haha

Postat av: parro
2009-09-07 @ 11:48:47 URL: http://parro.blogg.se/

Hade varit kul om ni kommit den 12 på inflyttningsfesten/förfesten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!