Uppdatering!!

Kanske är dags för lite uppdatering.. eller vad tycker ni??
Jag har haft fullt upp de senaste dagarna, så det har knappt funnits tid till att blogga.

Efter skolan i fredags hämtade mamma mej som planerat i skolan och sedan åkte vi vidare till Halmstad. Där köpte jag nya linser, en T-shirt i försenad födelsedagspresent till Linus, en T-shirt till mej själv med Star Wars-tryck och så handlade jag endel alkohol inför helgen med.
Jag bjöd även mamma på fika på ett jättemysigt café vi hittade på en bakgård i centrala Halmstad (mellan St Nikolai-kyrkan och Systembolaget.. nästan..).
Vid halv 7 hämtade vi Linus och Dan och åkte hem.
Pappa grillade på kvällen och vi blev lite salongsberusade på altanen. Det var en riktigt fin och härlig kväll!!
Linus överraskade mej också med två snygga tröjor i födelsedagspresent och Dan gav mej målardukar.

På lördagen väckte jag Linus med frukost på sängen och lite senare begav vi oss med mamma och pappa till Teboden. Jag hade inte varit där på ett tag och så ville hela familjen ta med Linus dit också och visa vad de småländska skogarna har att erbjuda XD Mysigt var det allt!! .. nästa gång får det väl bli Gräddhyllan istället..




På eftermiddagen hade jag bestämt att familjen skulle äta tortillas och senare på kvällen skjutsade mamma mej, Linus och Pontus till Timsfors för fest hos Parro och Baggen. Det var en riktigt rolig fest!! Bra folk där och alla var på gott humör. Vi sjöng lite SingStar och jag lurade Bim till att sjunga "Eye of the Tiger" med Linus för han kunde inte sjunga. Baggen och Linus fann varandra rätt snabbt. Det såg riktigt roligt ut när de sprang efter varandra helatiden!!


Vi drog till Marinan senare på kvällen. Regnet öste ner och på Marinan var knappt något folk alls. Men det var rätt trevligt ändå att sitta och tjöta med Anna lite.

På söndagen var det födelsedagskalas för mej härhemma. Jag, Linus, Kristoffer, Johanna och Dan satt för oss själva på altanen och "de vuxna" satt i storarummet.
På eftermiddagen tog vi en promenad nerom byn och när vi kom hem kollade vi på "Joseph". Robban var här en stund också på kaffe.

Igår gick jag och Linus upp vid 5 - för vi skulle till Markaryd vid kvart över 6. Därifrån skulle han vidare till Halmstad(->Göteborg->Vänersborg) och jag skulle till skolan. Jag fick vänta i nästan en halvtimma på att skolan öppnade. Då kom en städerska och sa: "Väntar du på mej?? Åååhh.. du får komma in och värma dej så brygger jag lite kaffe åt dej!!" Det var UNDERBART!!
Vi har hälsovecka denna veckan - så jag började inte förrän 9.. men några från klassen kom strax efter mej, så väntan var inte tråkig i alla fall.

Det var hursom en fantastisk helg!! Jag är fortfarande helt salig. Jag är så himla glad att jag har Linus!!
Mamma sa det till mej igår också. "Du är gladare och mer harmonisk nu. Det glittrar om dej!!"

Jag är så lycklig!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-15 @ 19:00:49 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det är sant. Det lyser om dig numera - det gillas! :)

Postat av: Parro
2009-09-16 @ 01:58:54 URL: http://parro.blogg.se/

Ja, jag håller med..tycker du var mycket gladare och lyckligare än innan! :) Underbart när man får ha den känslan i kroppen och att få höra av alla andra att man har blivit ett bättre jag :)



Vi får sjunga singstar en annan gång Linus är nere också vet ja, så pojkarna kan umgås ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!