LEDIG!!

Idag är det onsdag och jag är ledig från skolan. Precis vad jag behövde!! =)
Jag har dock städat och tvättat hela dagen, så jag har haft fullt upp ändå. Men sovmorgon blev det!! Vaknade flera gånger med tanken: "Kanja, du måste stiga upp och gå till skolan!!". "Nej, du är ju ledig!!". "Kanja, ta med dej datorn till skolan idag om du har mycket håltimmar..". "HELA DAGEN ÄR JU EN ENDA HÅLTIMMA!!"
Till slut gav jag mej och steg upp i alla fall.
Jag har precis druckit kaffe och pratat med Linus. Mamma kommer hem snart och nu ska jag diska!!

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-09-02 @ 18:38:42 URL: http://egoanki.blogg.se/

snygg bild :) jag är jättesugen på o tatuera mig men vet inte vad, har du några idéer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!