St. Kanja och Draken.

Dagen blev faktiskt lite bättre sedan.
Förmiddagen var lugn (Draken hade dock skrattat av lycka då hon fick sätta ytterliggare en stjärna för sen ankomst på mej.. hmpf..), på eftermiddagen hade vi engelska, samhäll och skapande.
 Draken dumförklarade sej på sin lektion på eftermiddagen. Men tji fick hon - jag gav minsann utlopp för mitt dåliga humör och dumförklarade henne tillbaka (vilket resulterade i att klassen storknade och grät så mycket de skrattade åt henne och åt hur kaxig jag var).

När jag kom hem vid halv sju ringde Linus och ville veta hur mycket tvättmedel han skulle använda till 50 kg tvätt. Mamma fick ta över samtalet och jag tror de redde ut hur mycket tvättmedel han skulle ha när han tvättade vad som omöjligt kunde vara 50 KILO tvätt!!
 Och så beställde Linus biljetter hit - han kommer på onsdag.. MIHI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!