Skola, promenad, powernap, zappande, kaffe och pluggande..

Idag var det rätt lugnt i skolan. Jag höll på att bli tokig på matten imorse dock.
Vid tio skulle vi ut på promenad runt Lokasjön.. det var rätt trevligt dock. Jag gick med Joel hela rundan - vi snackade skräckfilmer, gräsklippare och husfasader.. XD
Vid tolv kom pappa och hämtade mej.
När jag kom hem gick jag och tog en powernap och sedan zappade jag mellan "Ellen" och "Sprängaren", drack kaffe, åt kladdkaka och ringde mamma en runda.
Nu ska jag tvätta och plugga samhäll.. och det ska bli jätteskönt att inte plugga matte för en gångs skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!