Pros and cons..

Måndagarna och tisdagarna i skolan är på tok för långa!! Jag är helt slut på tisdagskvällarna!! .. sure, jag är ledig på onsdagar - men allt man inte hunnit med samlas ju på hög och så får man vika hela onsdagen till vad som kunde varit småsaker i alla fall.
 Igår var skolan sjukt seg - men jag tog mej igenom dagen i alla fall!! När jag kom hem åt jag en bit paj (glömde ju ta med mej käk - och att inte ha med mat till en 9,5-timmars-skoldag är inte så värst schmart..), tog en powernap och drack kaffe med mamma.
Dan ringde en runda med och var lika irriterande som vanligt..
Sedan tvättade jag och plockade lite på rummet..

Idag gick jag upp vid 9-tiden, drack kaffe, läste tidningen och stickade lite. Nu ska jag städa i ordning det sista på rummet.
Om fem timmar kommer Linus!!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!