I DON'T like mondays!!

Jag vaknade glad idag - i god tid och allt.
Gjorde mej i ordning, sprang runt och nynnade med i musiken och packade väskan. Frukost hann jag dock inte med - men jag var på gott humör.. vilket är ovanligt för att vara jag på en helt vanlig måndag.
 Tog på mej vinter-dojjorna och en tjock jacka (det är ju höst nu) och öppnade dörren. REGNET ÖSTE NER!! In igen, hämtade mitt paraply - ut - fällde upp det - skaftet trillade av. Svor en massa medan jag sprang in igen och letade efter ett nytt paraply. Sedan fick jag ta cykeln och cykla fort som fan ner till busstationen.
När jag kommer fram går bussen. Mitt humör är inte så glatt längre när jag cyklar hem i regnet..

Nu sitter jag och dricker kaffe och tänker nog ta mej en macka med. Får messa Anna med och be henne hälsa draken att jag blir sen.. Fuck.

The Boomtown Rats - I Don't Like Mondays
Uploaded by The-Boomtown-Rats. - Explore more music videos.


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-28 @ 18:11:50 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Hahaha "Draken" är väl inte väl milt? She's the devil.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!