I AM SPARTACUS!!

Jag är riktigt stolt över mej själv!! Lyckades ta mej ut ur huset för första gången sedan i lördags!! Gick ner till byn och tillbaka. Träffade Karri som berättade att han hängt upp tavlan i köket nu.

Det var väldigt varmt ute idag. På den lilla stunden jag var ute blev jag genomsvett!! Men det var skönt att komma ut lite i alla fall.

Det har visat sej att min klass redan börjat bilda små gäng!! Vart var jag när detta hände?? Varför är jag inte med i något gäng?? Fest varje tisdag och matchande tröjor planeras tydligen!! .. lite avis är jag allt..


Men nu ska jag sätta igång med städningen!!


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-09 @ 18:14:26 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Haha, en fest-dag inplanerad varje vecka? ;P

Postat av: Moster Sus
2009-09-09 @ 23:56:49

Tråkigt att din födelsedag gick i influensans tecken... men härligt att du åter är på bättringsvägen:) Hoppas du kunde se vilka ni var på bilden jag sände dig på födelsedagen. Legoland med broder och kusiner... ja det var ju ett tag sedan... Man blir ju faktiskt lite nostalgisk, åren går! Kristoffer 20 och du 21! Härligt! Tänk bara sommaren i Torpa och indianbyn... hur många begravningar/begravningståg blev det den sommaren...??? Tack för inbjudan om fika på söndag men vi har tyvärr förhinder.



Första gången jag är inne på din blogg men absolut inte den sista. Sköt om dig och kämpa på med skolan, det fixar du trots kampen med/mot matte, Därefter ligger framtiden för dina fötter! JätteKRAM moster SUS :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!