HELG!!

Äntligen fredag!!
Ikväll blir det födelsedagsfirande för Jehosephat med förfest hos Berra och sedan ner till R1 på öl och kamikaze. Kan nog bli riktigt roligt och första ölen är redan på väg ner i strupen..
Var på systemet innan idag.. En tjej från folkhögskolan som följde med mej och Johanna kollade på mina inköp med förfäran i blicken. Tydligen dricker vi rätt mycket i min umgängeskrets jämfört med vissa andra.. hmm.. alltid lär man sej något nytt!!
Och imorgon åker jag och Dan till Ljungby på Kristoffers 20-årsfest i form av kräftskiva.. man ska vara där redan vid ett på förmiddagen!! Tokigt!! Då är jag inte ens vaken!!

Nu ska jag dansa rundor på rummet av helg-lycka, sjunga med allt vad jag kan till musiken och göra mej i ordning för kvällen.

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!