Godnatt!!

Jag har en hemsk huvudvärk.. igen.. Jag är så himla trött på det!! Huvudvärk dagligen i veckor!!

Var ute och tog en promenad innan och postade två brev - till SCB & CSN.
På tal om CSN fick jag mitt CSN-kort idag. Det var inte en dag för tidigt!! Så nu kan jag köpa busskort och slipper punga ut en massa onödiga pengar på rabattkortet.

När jag nästan var hemma ringde Linus och när vi pratat klart började han mms-terra mej. (Om det nu kallas att terra någon när man faktiskt älskar varje sms och mms han skickar!!)

.. och om ni råkar se den underbaraste killen i världen..
- Hälsa honom att jag älskar honom!!



GODNATT // XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!