God morgon!!

Jag är rätt nyligen uppstigen (vi är ju lediga idag).
Sitter och dricker kaffe och har precis kollat igenom nya H&M-katalogen. Insåg att det ENDAST fanns en kofta jag ville ha i klädväg. Jag brukar vilja ha en massa kläder ur katalogen!! Dock hittade jag ett örngott som jag verkligen ville ha. Det stod inte i katalogen - men trycket var designat av Cassandra Rhodin. Jag har länge tyckt om Rhodins stil. Det fanns några tröjor med tryck av henne på H&M ett tag som vart jättesnygga och jag ångrar som fan att jag inte köpte någon!!


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-09-16 @ 11:03:28 URL: http://egoanki.blogg.se/

läckert örngott (var nära på o skriva örongott men det kändes inte rätt, fast iofs är det rätt gott för örat :D), tycker inte att jag hittar alls kläder i HM längre.. lite tråkigt..

Postat av: Parro
2009-09-16 @ 13:43:35 URL: http://parro.blogg.se/

Hehe har köpt likadant! ;) och jag har köpt på mig en massa kläder ifrån den nya katalogen, min ekonomi tycker inte vi har råd men jag får försöka tysta ner den! ;)



Tack så mycket! Har hittat en massa fina blogg mallar men denna får jag ha tills jag får kläm på allt! :P

Jaa, vi får ta en singstar o öl kväll snart igen! :D

Tack så mycket! hatar att vara sjuk men idag är det en smula bättre! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!