Girl, Interrupted

Girl, Interrupted var helt klart en av de bästa filmer jag sett på länge!! Winona Ryder spelar en ung tjej på 60-talet som får diagnosen borderline och åker därför in på ett mentalsjukhus. Sedan handlar filmen om hur hon ska ta kontroll över sitt liv igen och bli friskförklarad. Baserad på Susanna Kaysens självbiografiska bok med samma namn.
Den var så bra att jag till och med fällde en tår eller två i slutet. Om ni inte sett den - se den. Och helst imorgon (de som var med på att jag droppade en Centralskolan-replik räcker upp en hand..).






Nu ska jag kolla vidare - Heroes och True Blood. Och jag ska dricka upp sista colan, ta en kopp kaffe och kanske en öl med!! Goodiegood!!

Fy fan vad gött det är med helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!