En "sådandär" dag..

.. idag vaknade jag upp och inget kändes som vanligt.. jag skyller på hösten igen.
Idag är en sådan dag då jag helst vill vara inne hela dagen och antingen sova eller kolla på film (ungefär samma som igår - skillnaden är att en dag som denna är jag inte på så bra humör och inte bakfull).
Men jag kan inte stanna inne idag. Jag måste tvinga mej själv ut för jag behöver dra ner till kiosken och fylla på mobilen.. och sedan har jag lovat Pedersen att klippa hennes hår (det fanns ju inte tid till det i fredags).
Senare ikväll kommer jag nog slappa. Men har har varit sugen på att måla med. Få ut all frustration och höst-oro. Måleri för min egen skull och inte någon beställning där man måste ta hänsyn till andras tyckande och smak.. men jag får se hur jag gör.

Nu ska jag göra mej i ordning och lyssna på Robots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!