"Du är rosen i mitt hjärta!"

Du är rosen i mitt hjärta!
- så skrev Linus till mej för några dagar sedan på Helgon.. och jag tyckte det var så fint och ville komma på något minst lika fint att skriva tillbaka. Men jag kom inte på något alls!!
Så till slut skrev jag bara.. då gick det lätt!!

Jag blev så glad för det du skrev. Och jag har funderat i timmar på vad jag ska ge för svar. Det finns så mycket jag vill skriva - men orden räcker inte till.
Du gör mej så lycklig att det pirrar i magen och jag ler fånigt så fort någon nämner ditt namn. Jag är så stolt så jag nästan spricker för att du är min.
Jag har varit en försiktig person vad gäller kärlek. Men att verkligt älska innebär alltid att sätta sej själv på spel.. jag har lagt hela mej själv som insats och är inte längre rädd.
.. men nej.. orden räcker ändå inte till..
Därför skriver jag bara tre ord. Och sedan får du fylla i resten själv.
Jag älskar dig.<3

.. hans svar:

Jag finner inga ord för hur fint du formulerar dig. Jag blir bara mer och mer förvånad över hur genom-snäll du är. Ibland kan jag bara sitta och fundera på om det verkligen stämmer.. kan man vara så gudarar som dig?? och ”ja” tydligen kan man det och jag har all världens tur som fick dig! :,)

Precis som du säger så räcker inte orden till.. långt ifrån!

Men jag vet i alla fall att jag har fått mitt livs fångst.



JAG ÄLSKAR DEJ!!


Kommentarer
Postat av: Anonym
2009-09-18 @ 16:22:23 URL: http://parro.blogg.se/

Vad glad jag är för din skull, verkligen!! :D

Underbart att få älska och att bli älskad! :)

Verkar som att du hittat dig den rätta!

Postat av: Anki
2009-09-18 @ 23:18:06 URL: http://egoanki.blogg.se/

mys :)

Postat av: Parro
2009-09-21 @ 18:50:01 URL: http://parro.blogg.se/

Ja, det håller jag med om! Hade jag hört den låten då hade jag nog också älskat den, tur att man vuxit ur det :) men jag tror nog inte det kommer att gå lika bra för dom denna gången..

Postat av: Sofia
2009-09-21 @ 19:24:19 URL: http://elodia.blogg.se/

jättefin blogg :) och mycket intressant! har du haft den länge?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!