Cheer me up, Tom!!

Det gick riktigt bra att klippa Pedersen. Och när jag kom hem målade jag, drack öl och pratade en runda med Linus.
Jag har fortfarande kvar lite av känslorna från innan idag.. jag älskar hösten - men den är förrädisk. Och jag blir alltid såhär vid denna tiden.. år efter år..
Egentligen borde jag nog gå och lägga mej redan nu. Somna, sova länge och vakna till en ny och förhoppningsvis ljusare dag.. Fast det blir inte så ljust imorgon ändå.. Det är skola imorgon. Lång dag - och större delen spenderas på lektioner med min typiga lärare. Skit också.

-----------------------------------------------

Uppdatering:

.. och nu när jag nästan bestämt mej för att muntra upp mej lite och gå ner i köket, göra en kopp choklad och sätta igång You've Got Mail (min "må bra"-film) - då är där någon liten jävla bitch som skriver en kommentar till mej på Helgon om hur fruktansvärt blek jag är.. och då jag är tillbaka på noll igen. Blir man trött eller?? Hur ofta får jag inte höra det??
.. funderar på att sätta igång La Strada istället.. fast det är nog dumt att sätta igång en film som ständigt blir listad som en av världens sorgligaste när man är nere själv. Nej, det får nog bli You've Got Mail ändå.
Cheer me up, Tom!! (Hanks)

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-09-27 @ 23:24:32 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det är jättefint att vara blek, enligt mig är det finare än brun!

Jag är också blek ju! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!