Bakfylledag..

Igår hade jag minsann fullt upp större delen av dagen.
Vaknade lite sent på morgonen, skyndade mej som fan med att göra i ordning för skolan. Hann med bussen - men håret fick se ut som skit..
I skolan var jag också lite stressad.. vi hade bara två lektioner, men det var ansträngande.
Efter skolan stack jag hem och började göra mej i ordning igen - jag skulle ju till Pedersen. Då ringde hon mej och undrade om jag skulle kunna tänka mej att vara dealer vid ett pokerbord på kvällen - jag fick betalt såklart.
Det säger man ju inte nej till - så jag skyndade mej att bli klar så jag kunde sticka bort till henne så hon kunde gå igenom lite regler och så med mej.
Det var en riktigt trevlig kväll. Vi hade planerat att dra ner en runda till R1 - men vi blev kvar runt detdär pokerbordet större delen av kvällen.
När R1 hade stängt kom några av de som varit där bort till oss på efterfest. Jag och Emma satt en lång stund och pratade om distansförhållanden.

Jag drack inte så mycket igår, men ändå har jag drabbats av världens bakfylla. Så hela dagen har spenderats i sängen med Linus i luren via Skype.
Kvällen kommer förmodligen mestadels spenderas på soffan i TV-rummet (så fort mamma tröttnat på att spela Guitar Hero.. vilket hon borde göra närsom - för hon har spelat samma låt i en och en halv timma och inte klarat den än..). Jag tänkte kolla på True Blood och Girl Interrupted.

Dessutom har en ny säsong av Heroes börjat!! Jag är svinigt glad!! Jo, jag vet att många tröttnat på Heroes och många tycker det verkar som att de bara försöker mjölka pengar ur vad som var en bra idé från början - men som inte förnyats mycket under åren tills dess att serien blir nerlagd. Det tycker jag också ibland, men det är fortfarande en av mina favoritserier. Och jag tycker den håller än - trots lite svackor ibland.




.. jag hoppas på att mamma är sugen på att äta något riktigt onyttigt idag.. Pappa och Dan är i Stockholm och springer Lidingöloppet - så mamma och jag är ensamma.
Pizza, cola och film ikväll röstar jag för. Hade varit mysigt som tusan!! Och gött. Ibland får man unna sej!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!