Eftermiddagen:

Eftermiddagen/kvällen har varit helt okej. Fick dock inte vara ifred så mycket för familjen (Dan kom hem idag med)..
Pratade en bra stund med Linus också (såklart). Han satt på ett hotellrum i Sunne.. de har "lära-känna-dagar" med hans klass idag och imorgon. Han gav mej ett test också för att jag skulle se hur jag var som person.. han trodde sej redan veta vart jag låg på skalan.. "Stödjande, omtänksam och kärleksfull person".. enligt resultatet jag fick hade han rätt^^

Imorgon har jag bara två lektioner. Näringslära och Samhäll. På eftermiddagen ska jag lära mamma att spela Guitar Hero och på kvällen ska jag dricka öl med Pedersen och klippa hennes hår.. fast jag får nog klippa först, dricka sen!!

Nu vill jag ha kaffe.

Ikväll lyssnar jag på låtar om kärlek.<3 Kanja goes soft.


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-09-24 @ 22:47:36 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag var lite övertrött i eftermiddags, därav mitt flummiga sms x) men give me a call imorgon då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!