FLASHBACK

Sitter och kollar igenom gamla bilder.. det är inte klokt hur mycket man förändrats genom åren!! Dock har jag hållt samma stil ett bra tag, men vikt och humör (vilka på något vis hört ihop) har ju pendlat som fan.. det syns på endel av bilderna..


På första bilden är Hulda, jag och Amanda 12 eller något.. andra bilden är från skolavslutningen i 9:an. Tredje är jag och monika på någon fest.. jag hade gjort egna rastaflätor..


.. 16 år - håret blev mörkare (till slut svart vid 17 - och det fastnade jag vid).. jag var en väldigt osäker person här..



Egengjorda dreads, vid Themsen, ego och på fest vid 18 år.. då mådde jag inte så bra..


.. hoppade av skolan här någonstans för första gången..


.. blev 19.. trivdes på jobbet, men när jag hoppade på skolan igen vart allt skit..


.. börjar närma mej 20 år.. hoppade av skolan andra gången strax efter första bilden..

Började folkhögskolan.. det är 20 dagars skillnad på de två mellersta bilderna ovan.. båda tagna i november förra året.. jag mådde verkligen skit ett bra tag där - vilket man absolut ser på fjärde bilden från december.. och på bilden nedan har jag börjat se sjuk ut.. =S


December, februari, april - började må bättre och blev lite rundare om kinderna igen.., maj - sista helgen på skolan..

.. skolavslutning.., tio dagar efter skolavslutningen - då allt kändes hopplöst.., midsommar..

.. på första bilden såg jag ljusare på saker, sedan träffade jag Linus, började skolan (vilket iofs inte är så roligt) och fyllde 21..

IDAG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!