Schleten men glad.

Ikväll är jag en väldigt trött och schleten Kanja. Men glad som tusan!! Jag klarade mej igenom en av de jobbigaste dagarna i skolan hittills galant, slapp min typiga lärare hela dagen och är ledig imorgon!!
Ledigt behöver jag verkligen.. jag ska tvätta, plugga, städa och ta det lugnt hela dagen. Inte springa runt och stressa - bara ta det lugnt.

Egentligen vill jag bara gå och lägga mej redan nu.. men jag tänkte mysa ner mej i soffan ikväll med te och Sweeney Todd (HAH!! - Jo, det är faktiskt mysigt.. Johnny Depp skär halsen av folk till glad musik. Tycker inte alla det är fint??)
.. med tanke på hur trött jag är kanske det blir kaffe, te och Sweeney Todd till och med.
Ja. Så får det bli!! Av med de propra kläderna och på med fyllebyxor och tjocktröja, sätt igång vattenkokare och kaffebryggare samt peta in skivan i spelaren.

Ha en bra kväll!! Det tänker i alla fall jag ha. ;)

// XO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!