Än lever jag!!

Morgonen har bjudit på hosta, magont, halsont, kallfrossa, huvudvärk och svimmningsattacker.. Men det kunde varit värre!! Och så fort jag mår lite bättre ska jag försöka mej på att äta något och dricka en massa te!!<3
Så länge jag är frisk tills på fredag är jag nöjd!!
Funderar på att ta mej i kragen och se "Fåglarna" med.. har haft filmen ett bra tag nu men det har inte blivit av att jag sett den.. och det är ju faktiskt en kultrulle!!
(.. ska försöka mej på matten igen också - men det är ju inte lika roligt..)

Tack allihopa för födelsedagshälsningarna igår!! Jag fick sjukt många på alla möjliga sätt!! REKORD!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!