YEAH!!

Nu har jag kommit en bit med packningen och väntar på att tvätten ska bli klar.
Pedersen ringde innan och sa att hon och Peter bestämt att jag skulle med ut imorgonkväll.. de hade redan skrivit upp mej på någon gästlista och grejs.. såå.. jag antar att jag ska ut imorgon?? Fast det kan nog bli roligt!!
Jag hittar dock ingenstans i Stockholm.. men Pedersen lovade att det skulle lösa sej!!

Nu laddar jag upp inför resan med Muses nya album och en kopp te samtidigt som jag packar..

PÅ LÖRDAG FÖR FAN!!:



Pirr i magen!!<3

(Och jag är fortfarande så fantastiskt lättad för att jag faktiskt beställde de andra biljetterna idag!! Annars hade jag oroat mej för det hela helgen..)


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-10-23 @ 08:17:11 URL: http://egoanki.blogg.se/

får inte jag hänga med på fest ikväll :´(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!