Stockholm - here we come!!

Nu åker jag och Anki snart till Stockholm!!
Håller på att förbereda det sista och tar sedan bussen till Markaryd - där jag ska göra en liten shoppingtur i järnvägskiosken.. HAH!!
Och det pirrar minsann lite i magen i alla fall av förhoppningar och lite nervositet. Inte för resan - jag har nästan helt blivit av med min "obotliga resefeber" nu.. Den gick allt att bota i alla fall!!
Jag är nervös för hur allt ska gå i Stockholm.. Jag kommer inte lita på någon jag möter där!!
När jag är gammal kommer jag lätt bli en liten tant som håller stenhårt i handväskan så fort jag är ute bland större folkmassor.. Jag blir neurotisk så fort jag är i storstan!!

Jag måste göra lite käk innan jag drar med..

.. och nu stänger jag av datorn tills på söndag.. Vi hörs då!!

// XO


Kommentarer
Postat av: shibby
2009-10-23 @ 12:29:07 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

Jag har nu bytat blogg från metrobloggen.se/shibby till shibbythatsme.blogg.se (den bloggadress jag kommenterar med nu)

så Shibby är fortfarande samma Shibby men med lite nyare blogg ;)



ville bara meddela detta efter som jag prenumererar på din blogg och kanske skriver någon kommentar igen och

adresserna inte alls stämmer överens med namn och IP ;P så nu vet du ;P



Hoppas du får en toppen fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!