Smile like you mean it..

Jag har haft en rätt kass kväll.. jag blev helt sne helt plötsligt.. gjorde en höna av en fjäder - vilket jag skäms för.
Men all smärta under dagen kanske tog sej uttryck nu på kvällen, jag grät och var smått irriterad.. och det var stackars Linus som fick stå ut med det..

Nu är jag verkligen övertrött.. jag behöver sova - för jag har knappt sovit alls de två senaste nätterna.

Och imorgon ska jag minsann prova detdär Daniel snackade om - vakna och le det första man gör.. dagen ska tydligen bli så himla mycket bättre då.

Så från och med nu ler jag när jag vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!