Sjuk =/

Idag mår jag riktigt dåligt. Illamående och huvudvärk.
Gick upp för att gå till skolan, men insåg snabbt att det aldrig skulle funka.
Dock vill draken ha in sjukanmälningar innan kvart över 8 på morgonen - vilket jag missade. Fick messa lite kompisar och be dem säga till lärarna att jag är sjuk istället. Hoppas det funkar med.

Och så sov jag dåligt inatt.. låg väl och tänkte för mycket på det som hände igårkväll. Jag borde bara släppa det, men det är så svårt. Jag blev så irriterad och ledsen.

Ska ligga på soffan hela dagen och bara krya på mej. Dricka te, sticka och mysa i Linus tröja. Och när huvudvärken är borta kör jag nog igång någon rulle..


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-06 @ 12:23:30 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Krya på dig! Det blir inte samma utan dig på sömnaden! :(:(:(:(

Postat av: Johanna
2009-10-06 @ 13:00:51 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Hehe, det är ju bra.

Äsch, jag har Anette där åtminstone! Jag ska sticka som fan idag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!