Planering..

Hela förmiddagen har jag räknat matte.
Anette var snäll och masserade min rygg, men det onda gick inte bort ändå.. Försöka duger!! Sophie och Anette sa åt mej (med tanke på ryggvärken) att jag inte skulle ha sex i ställningar jag inte klarade av - då började jag gorma på dem om att jag minsann inte haft sex på några veckor nu och det hela ledde till en lång diskussion om mäns könsorgan, intimpiercingar och ett par coola AC/DC-skor jag hittat på nätet.. Hur lyckas man??
Jag smet lite innan vi slutade för att hinna med 11.50-bussen (så jag slapp vänta tills 14.30). Gytt.

Nu är jag hemma igen, har precis tryckt i mej lite mat och tänkte ta mej en kopp te innan jag tar itu med förberedelserna inför Stockholm imorgon. Fy faen vad roligt det ska bli!!

Idag ska jag helst få tid att beställa biljett till Falkenberg med..

Om jag hinner klart med allt jag planerat ikväll drar jag till skolan imorgon och går på Näringsläran på förmiddagen. Men frågan är om jag ska gå första halvtimman på samhällskunskapen eller ifall jag ska strunta i det helt och hållet.. Draken lär ju inte bli glad hur jag än gör..

Draken kallade mej "Stålkvinnan" idag - för jag gick till skolan trots att jag var så dålig i tisdags.
Joel tror att jag fick svininfluensan.. det trodde han förövrigt att han själv fått också.. Anette flyttade från oss i klassrummet då hon hörde Joels teori. =(

Nu: TE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!