Packar..



Vilken lättnad!! Jag har beställt biljetten till Falkenberg om en vecka och till Vänersborg nästa fredag samt biljetten hem den 2:e. Det är så himla skönt att ha det gjort!! Nu blir det verkligen av!! Inte för att jag tvekade på om det skulle bli av eller inte - men nu är man ju verkligen på väg!!



Det går sådär med packningen inför Stockholm imorgon.. har kommit en bit på väg, men är långt ifrån färdig. Har gjort en check-lista i alla fall, så jag inte missar något:

- Kamera (viktigt när man är ute och reser!!)
- Fylla på mobilen
- Skriva ut kartor från Stationsinfo (en av de bästa sidorna som finns!!)
- Plånbok (.. fick låna en tunnare av min broder med..)
- Babyville (boken jag läser)
- Stickning (.. om den får plats..)
- Kläder
- Linser

- Snacks (vi ska åka buss i några timmar. Jag måste ju ta med proviant!!)
- Cola (Mums!!)
- Lösa pengar
- Hårgrejjor (<3)
- Smink (Very important!!)
- Tandborste
- Handduk
- Biljetter (en fördel!!)

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-10-23 @ 10:13:37 URL: http://egoanki.blogg.se/

har med köpt en massa snacks haha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!