NU: Grey's Anatomy

Jag har bara precis börjat kolla på Antichrist nu.. skulle ju se den innan - men fastnade framför Bridezillas.. Hur fan kan man bli så nipprig inför sitt bröllop?? Usch..
Sedan har jag satt in foton i albumen, stickat, kollat YouTube och snackat med Linus.

NU ska jag dock se Grey's Anatomy innan jag fortsätter kolla på Antichrist!!
Christina får vara på bild.. för hon är min favorit!! Enligt Facebook-tester är jag mest lik Meredith.. mörk och dyster.. meeeen.. Christina och Meredith är ju bästa vänner, så det kanske stämmer.. jag är som Meredith men tycker bäst om Christina..
Ja, ja..

// XO

Kommentarer
Postat av: anki
2009-10-15 @ 11:48:35 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag hatar christina, hon är hemskt! alltid sur, besserwisser och jävligt tråkig! och sån är inte du! :P jag gillar ju bäst george men han är ju väck ur serien :´( så det får bli izzie istället ;)

Postat av: anki
2009-10-15 @ 11:49:06 URL: http://egoanki.blogg.se/

vad tyckte du om true blood säsong 2 föressten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!