Lugn lördag..

Ikväll har jag pratat med Linus några timmar - tills det var dags för honom att dra till jobbet. Vi pratade om pepparkakshusbygge, Kalle Anka eller inte Kalla Anka på julafton?? (Linus hade en teori om att julen blev mycket bättre om man faktiskt visste att Kalle Anka gick på julafton.. jag lovade att ge honom en TV-tidning där det stod att det gick på TV som vanligt.. så vi slipper sätta igång TV:n för att kolla!!), han sjöng på låtar ur Fantomen på Operan och var helt väck i perioder då han kollade på The Simpsons och Bumbibjörnarna på TV XD
När han stuckit kollade jag på The Jane Austen Book Club.
Nu dricker jag öl och återupplever gamla minnen med inspelningen av föreställningen Janssons Frestelser (inkl. efterfesten med Snickar-Micke från Äntligen Hemma). Fina tider!!

.. men det är lite jobbigt att vara ensam hemma nu när det är så mörkt.. jag är obotligt mörkrädd, har tänt hela nedervåningen och låst ytterdörren.. huhuuu!!


Kommentarer
Postat av: P
2009-10-11 @ 12:57:48 URL: http://pfuck.blogg.se/

Mm, det känns mer så än att träffas och bry sig om varandra. Jag vill också ha hunnit göra något och ha blivit något innan vi träffas men mest bara för att visa andra vad jag blivit, den dom behandlade som skit i skolan!

Var det skönt att vara ensam? ;P Gott att kunna ha hela huset för sig själv och göra det man själv vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!