Ich bin krank!!

Idag är jag hemma från skolan igen.
Har knappt sovit inatt för jag har haft så ont i mage och rygg - så ont att jag till och med spytt. Bläk.
Nu är det lite bättre - fast det gör fortfarande djävulskt ont. Men imorgon får det nog bli skolan i alla fall.
Och jag har varit duktig och mailat Sophie och frågat vad jag missade idag på de två lektionerna som spelade någon roll - engelska och samhäll men har inte fått svar än..
Jag antar att Trine gick igenom hur man skriver loggbok när vi ska läsa böcker i engelskan (och jag antar att jag kommer läsa Jane Eyre.. lite av lathet - jag kan ju den utantill - och lite för att jag har så mycket tankar kring den boken så jag vet att arbetet blir bra).
Och i samhällen började de nog snacka om politiken i idrotten..
De två andra lektionerna jag skulle haft idag var skapande (där jag bara stickar - och det gör jag ju helatiden ändå så) och profiltid (där jag räknar matte - MEN jag har minsann räknat matte idag med. Så det missade jag ju inte heller riktigt).
Förutom att räkna matte idag har jag läst lite i Babyville (finns det något bättre en grå, trist dag då man även är sjuk än att dricka te och läsa Jane Green??), vilat, zappat cirka fem minuter innan jag tröttnade och satte igång Fröken Sverige istället..
Nu tvättar jag.

Robots saves the day<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!