I serve my head up on a plate..

Kan inte hösten ta slut?? Nu?? Minsta lilla grej som går fel och hela min dag är förstörd..
Just nu vill jag bara lägga mej och sova utan några drömmar alls. Bara ladda batterierna.
Jag vill sova tills onsdag minst - för morgondagen är inte en dag jag vill uppleva. För långa håltimmar och jobbiga lektioner - där jag inte ens vet vad jag håller på med.
Och faktum är att jag pallar inte all press med skolan för fem jävla öre. Jag jobbar så jäkla hårt för att hänga med, men det räcker inte.
Jag försöker hålla ihop men egentligen är jag på väg att brista ut i gråt på varenda lektion. Jag hatar det!!

Hade mitt nuvarande jag varit samma som det för två år sedan hade jag inte tvekat inför att hoppa av.. igen.. men nu vill jag fan ha detta fixat.. fan att jag vantrivs så satans mycket!! FAN FAN FAN.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-12 @ 23:31:27 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Hur skulle du kunna göra det bättre? Försök se möjligheterna! :)



Jag tycker det är stark av dig att stanna. Bara det är som en vinst. :)

Postat av: P
2009-10-13 @ 00:03:51 URL: http://pfuck.blogg.se/

Jaså, jag har aldrig sett den, ska bli skoj! Oftast gillar jag ju sådana filmer så jag tror jag kommer gilla denna också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!