He's just not that into you..

Jag har faktiskt fått lite gjort på skissen till tavlan jag håller på med nu. Går det vägen tror jag det kommer bli svinigt snyggt. Klassiskt motiv - jag har gjort det förut i akvarell.. jao.. jag berättar mer när jag kommit en bit (när det nu kan bli).

Och så har jag kollat på He's just not that into you.. den var inte bra.. De bästa skådisarna var med på tok för lite och filmen fångade aldrig mitt intresse. Svagt manus??
Annars tycker jag om enkla filmer - sådana man inte behöver sönderanalysera.. där man får allt serverat på ett fat - take it or leave it.. Speciellt på en höstdag som denna varit - regnig och dyster. Något lättsamt..
Men detta var något av det simplaste jag sett.

Nu ska jag dricka te och se ännu en lättsam film.. jag tänkte först se Antichrist, men jag tror inte det är en bra idé att se på någon hemsk film om ett par i sorg som håller på att gå under efter sonens död och fruns svåra panikångest på en mörk dag som denna..
Snart kommer familjen hem..

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-11 @ 21:01:51 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Tyckte inte du om den filmen? Jag älskade den.

Men det kan bero på att den passar in på mig personligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!