Godmorgon!!

Idag är det onsdag - vilket betyder att imorgon åker jag till Falkenberg!! Yay!!

Nu håller jag på att göra mej i ordning lite för vi ska fika på Teboden..
Efteråt måste jag hämta min cykel i byn och fylla på mobilen - väldigt viktigt!!
Slem messade innan om jag tänkte festa något i helgen.. "Ja, det ska jag nog - men jag är hos Linus, så inte på hemmaplan.." (.. detta kunde jag inte skriva - för jag har inga pengar på mobilen.. men jag hade tänkt skriva det i alla fall!!)

.. vad ska jag vara utklädd till på en Halloween-fest??
Brorsan tyckte jag skulle gå som Fritzl.. och skickade mej detta:
.. jag är dock inte så sugen på det..


Kommentarer
Postat av: sandra
2009-10-29 @ 12:00:34 URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

haha, vad fult! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!