Gladare, utvilad, spelningar och kusinens resa..

Idag är jag på lite bättre humör. Jag fick sova ut (trots att det tog ett jäkla tag att somna) och när jag vaknade drack jag te och så messade Linus, som skulle iväg och träna.
Jag hittade en silver-penna till mina fotoalbum som fungerade ett tag i alla fall - så lite mer fick jag skrivet i dem och så stickade jag och kollade på Heroes.
När Linus kom hem igen ringde han en runda och berättade att de fått en spelning i Göteborg den 19:e december.. sååå.. jag har noterat det i kalendern och får se om jag åker dit.. i så fall kommer jag vara där två gånger samma vecka - för detta var en lördag. Och måndagen den 14:e ska jag se Alice Cooper!! Shit.. det är bara två månader kvar tills dess. Och 9 dagar till Muse. Najs!!
Och idag sticker min favoritkusin ut i världen och ska vara borta ett år.. han med.. Jag hoppas faan att han hör av sej någon gång då och då!!



.. nu ska jag se på Antichrist och sticka..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!