Fredag.. och jag är irriterad..

Jag har så saaatans ont i min rygg idag. Och så är jag på tasktigt humör på grund av knäppa lärare, huvudvärk och en mamma som talar till mej som om jag vore en bäbis..
Jag fick inte mina foton idag heller =/ Så nu har jag inte längre något att pyssla med i helgen.
Har i och för sej börjat på en större tavla, men jag har verkligen ingen lust att måla nu.. =/

.. fast alla mår skit nu verkar det som, så även om mitt humör slår om kvickare än kvickt, jag gråter och vill skrika ut allt dumt - känns det som att mina problem är rätt små i jämförelse med andras.. och speciellt om man ser allt ur ett större perspektiv..

Ska i alla fall bli skönt att få vara ensam imorgon och på söndag. Familjen åker och kollar på Fleetwood Mac i Stockholm, så jag kan göra precis vad jag känner för!!

Ikväll ska jag på inflyttningsfest. Jag ska dricka alkohol, ha roligt och träffa goda vänner - det behöver jag. Nu på direkten nästan. Men jag får vänta i alla fall två och en halv timma till - då kommer folk hit på förfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!