Sjuklingens dag i korthet.

Jag är riktigt illamående nu, men huvudet är det bättre med.
Dagen har bestått av varma- och kalla drycker, bokande av Stockholmsresa, skickat in bilder för framkallning, Grey's Anatomy, Vänner, Skype med Linus, stickande, lite målande och en massa vila.
Frida messade med och frågade om jag ville leka med henne på torsdag eftermiddag (ty hon skulle hem över helgen). Klart jag vill!! Jag saknar henne tok-mycket!! Jag har inte träffat henne på länge - och har varit så upptagen med allt möjligt att jag inte ens haft tid att höra av mej. Skärpning!! Frida är faktiskt din bästa vän, Kanja!!

Imorgon är jag ledig från skolan. Skönt att vara hemma en dag till och friskna till utan att man missar en massa.

Nu ska jag lägga mej.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-06 @ 22:45:15 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

See you on the näringslära på fredag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!