Helgen:

Till skillnad från torsdagen var helgen riktigt bra.
I fredags stack jag till skolan, gjorde klart samhällsarbetet och lämnade in det i tid (det var dock på håret). Stack hem väldigt nöjd med mej själv.
Mamma hämtade mej från bussen - fast pappa lovat att han skulle göra det. Men han var inte längre i körbart skick då han och Linus druckit öl och YouTubat hela eftermiddagen (verkade det som).
Vid 7-tiden började här trilla in folk på förfest till R1.
Såsmåningom bar det ner till 70-80-talskvällen. Jag gjorde bort mej måttligt på karaoken, men fick rätt mycket jubel tack vare allt folk man kände där. Tacktack. Jag lovar dock på heder och samvete att jag aldrig mer ska slakta Hey Jude inför en större folkmassa.



Igår åt vi pizza och kollade på skräckfilmer.. jag kollade kanske inte så mycket dock.. jag är ju så fruktansvärt rädd för alla hemska filmer.. men det var rätt mysigt trots allt.

Och idag var det dags för Linus att åka hem igen.. nu kommer det dröja några veckor (mer än vanligt) innan vi ses igen.. det klaffar inte riktigt med min skola och hans praktik nu i oktober.. det blir nog lite jobbigt vissa dagar, men som Linus sa: "Tänk då hur underbart det blir när vi väl träffas igen!!"
Han var så go och lämnade kvar hans tröja här, så jag kan ha den när jag längtar efter honom lite extra mycket.



Nu ikväll hyrde jag The Boat that Rocked som jag, pappa och Dan kollade på. Rekommenderas varmt - den var skitkul och jättebra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!