Tisdag..

Jag har så jävla ont i rygg och nacke idag!! Fy faaaan!!
Jag fick messa Frida och höra om vi kunde träffas imorgon istället - för jag kan knappt röra mej!!
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så hon kan massera lite..

Annars har jag idag gjort fint bland alla våra te-sorter, stickat och räknat ytterst lite matte.. ikväll tänkte jag se på någon film under tiden jag tvättar..

Dan gjorde något med min Facebook med så den bytte tillbaks till gamla. Härligt!! Den nya stressade mej bara en massa!!
Nu ringer Dan på Skype också och snackar om Rapphönor och Puckoroad.. onödigt - för han sitter bara en bit bort!! Fast vi kör lite crimp med.. det var längesen!!

3 dagar kvar!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!