Sista inlägget för dagen..

Ikväll har Dan och jag kollat på Tjenare Kungen. Fan vad bra den är!!

Jag har fortfarande ont i nacken, men ryggen är det bättre med för tillfället.

Nu tänkte jag göra mej i ordning för sängen.. fast ska inte sova än - jag tänkte ligga och läsa en stund innan jag somnar.. jag vill verkligen komma igång med läsandet igen.. men jag måste hitta rätt bok som får mej intresserad och får mej att ta mej tid till att göra det..
Just nu läser jag Babyville av Jane Green.. En chick lit jag läst flera gånger innan.. den är måttligt underhållande och ja, det kan väl vara stimulerande läsning.. men man får ju inte direkt ut något av boken..
Jag vill läsa Dan Browns nya, men har inte kollat upp vart jag kan få tag i den än.. annars vet jag inte vad jag vill läsa..
Har ni några boktips??

Imorgon är det onsdag!! Grey's Anatomy!!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]
2009-10-28 @ 01:01:59 URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Åh, den där filmen är ju så sjukt bra :)

Postat av: jilina
2009-10-28 @ 17:36:30 URL: http://www.jilina.se

Dan Browns nya finns på adlibris.se :) . Den filmen var det ett tag sen man såg nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!