Höstlov!!

Jag behövde verkligen ta det lugnt och vila ut idag efter helgen!! Det tog allt på krafterna!!
Därför har eftermiddagen spenderats klistrad framför YouTube, Facebook och Spotify.. Funderar dock på att fixa något att käka nu. Jag måste resa mej ur soffan någon gång!!
Imorgon blir jag lite mer aktiv skulle jag tro.. Frida kommer nämligen hem för att stanna en vecka och förhoppningsvis hänger vi på kvällen och/eller på onsdag..
Och på onsdag tänkte jag, mamma och Dan åka och fika på Gräddhyllan eller Teboden med. Najs!!

Faaan vad härligt med lov!! Detta behövde jag!! =)

Tips: Robots in Disguise finns nu på Spotify!! Check 'em out!!
("The Tears" är den ständiga favoriten..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!