.. i brist på annat:

Vilken tid gick du upp idag? Strax efter 7..


Vad var det första du sa i morse? Hallå?? (Mamma ringde och väckte mej..)


Vad åt du till frukost? Njet.


Vem kramade du senast? Humm.. Slem tror jag.. på inflyttningsfesten..


Vad ska du göra efter skolan? Det är efter skolan nu^^ Jag stack direkt till ICA och handlade garn till Linus halsduk, cola (för jag är ledig imorgon och ska festa till det med mys och film ikväll mol allena..) och hårfärg.
När jag kom hem fikade jag och nu tar jag det lugnt - ty jag har mått skit hela dagen.


Säger du ”kex” eller ”chex”? Chex..


Vad tycker du om Grynet? Jag tyckte hon var tuff när jag var liten.. nu vet jag inte.. TA INGEN SKIT!!

Vad längtar du till/efter? Längtan efter Löfta växer och växer.. (men det är ju ändå inte samma Löfta nu som det var då, så det kanske mer är en saknad..??) Men jag längtar till allt jag ska göra på lovet (Muse i Stockholm, träffa Julia & Mattias och träffa min älskling igen!!).. OCH JUL!!


Var du på festival i somras? Nope.. jag lös med min frånvaro på SRF - trots att jag tänkte åka dit.. och Östersjöfestivalen räknas la inte riktigt.. eller??


Favoritgodis? Filidutter!!


Hur ofta använder du parfym? Varje dag nästan. Ed Hardy. I lööve it!!


Hur ofta tvättar du håret? Nästan varje dag.. helst varje - men just nu är jag lite lat. Jag tvättade det imorse!!


Vad tycker du om ditt utseende? Utan smink är jag väl inte mycket att hurra för!!


Hur många Anna känner du? Tre stycken tror jag..

Kan du spela fotboll? Näe??


Åka bräda? Jag stod på en en gång..


Har du en snygg jacka? Inte direkt.. men den är mysig - och jag känner mej som Leslie Sharp i Afterlife när jag har den på mej!!


Är du blyg? Inte när jag är onykter..


Hur bor du? Med föräldrar i ett hus i skogen.. jag trivs lite halvbra.


Gillar du apelsiner? Ja, om jag slipper skala dem själv.

Berätta något ingen vet om dig? Jag somnade på varenda lektion i körkortsteori.


Hur många gosedjur har du på ditt rum? 9 stycken. En ful höna, en mus med tomtemössa och resten är nallar.. (en nalle har till och med en nalle i en liten väska - så jag har 10 st egentligen)..


Varför fyller du i detta? Jag har absolut inget bättre för mej.


Vad drack du senast? Kaffe.

Hur ofta äter du godis? En gång varannan vecka?? Det beror klart på vad man menar med godis med.. vi brukar fika nån gång/vecka.. då äter man en punschrulle.. det kan nog räknas som godis..


Hur många sms skickar du om dagen? Olika från dag till dag!! Jag skickar några om dagen i alla fall!!


Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig? Jag har faktiskt inte en aning. Jag kan tänka mej att folk tycker jag är allt från kaxig och stroppig till glad och rolig..


Vad heter dina syskon? Dan!!


Vad heter din mormor och morfar? Ulla & Curth.


Vad heter dina husdjur? .. har inga längre..


Vilka kanaler har du hemma? Rätt många.. men det enda jag bryr mej om är Grey's Anatomy på femman.. resten kan jag vara utan..

Hur kommer du bo till våren? Likadant som nu tror jag.


Vem hade du senast en dispyt med? Draken.


Vad har du dåligt samvete för? Att jag glömde hälsa på Philip och Madde och titta på bebisen när jag var i byn.. de gick ju där - men tjoff!! - så var jag helt inne i mina egna tankar igen!!


Hur ska din pojk/flickvän vara? Linus<3


Har du svimmat någon gång? För ofta.


Har du körkort? Nej, men jag kör med folk ibland ändå.


När köpte/kommer du köpa din första bil? När jag skaffat körkort??


Hur gammal vill du vara när/om du får barn? Tidigast vid 25.


Hur känner du dig just nu? Öm i hela kroppen. Sjukt ont överallt. JAG ÄR SJUK!!


Vad tänker du på just nu? .. lite cola vore gott. FAAAN vad denna låten är bra!! (Supermassive Black Hole - Muse).. ÅH!! Sista frågan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!