Relationen Ceasar (R. Harris) - Jaquin Phoenix

I förmiddags räknade jag matte utav bara helvete!! Jäklar vad bra det gick!! Fick till och med lite beröm av draken för jag "inte tittat upp från matteboken en enda gång". Riktigt fina ord för att komma från henne!!

När jag kom hem ringde Linus.. någonstans i samtalet undrade han om jag tyckte bäst om Braveheart eller Gladiator. Jag sa att jag nog borde se dem igen innan jag bestämmer mej - men Gladiator har ju två snyggingar med och inte bara en. Linus hatade verkligen Jaquin Phoenix i Gladiator - och ja, han spelar ett svin i den. Men man kan la se bra ut för det??
"Ja, men om jag vore Ceasars son hade jag inte dödat honom för att jag inte fått ärva titeln."
"Hade du inte blivit jäkligt arg och ledsen om du växt upp i tron om att du skulle bli nästa Ceasar och sedan inte fått det??"
"Jo, ledsen hade jag blivit. Men jag hade inte dödat honom för det."
"Men Linus, jag tror inte Ceasars son på den tiden hade samma relation till sin pappa som många har nu.. han hade säkert ammor och annat folk som tog hand om honom tills han blev så pass stor att man ansåg honom uppnått mogen ålder.. såå.. han kanske inte såg det som en så stor förlust ifall han dödade sin pappa  som en annan gjort idag??"

.. jag tror jag överanalyserar allt!! XD

NU: Dan råkade kasta ner sin mobil bakom soffan. Det var precis en så bred springa mellan vägg och soffa att mobilen kom ner.. en bit.. tills den fastnade halvvägs..  nu ringer han till den så den ska vibrera ner på golvet XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!