Om resande, graffiti och andra betraktelser..

Sitter här och dricker te och läser Anttis resedagbok.. är faktiskt lite smått avundsjuk på resan..
Och så hade han tagit kort på en massa skitsnygg graffiti utanför han och Jonatans hotell i Melbourne med som jag lånar till bloggen (för jag är så fruktansvärt imponerad att jag inte kan låta bli):



..och om tre dagar sticker kusin-Kristoffer ut och reser (måste maila och höra om han tänker föra resedagbok med). Alla påstår att i dessa dåliga tider sätter sej alla utan jobb i skolbänken igen.. det är bara delvis sant - många yngre reser istället.
Fast det är klart - är det någon gång man ska ut och resa en massa är det väl när man är ung eller så pass gammal att ens egna barn är utflugna ur hemmet.

Ikväll kommer mor, far och bror hem igen. Det har varit jäkligt skönt att få vara för sej själv hittills.. förutom när jag tassade runt i huset igårkväll och var sjukt rädd för att jag av någon anledning inte skulle vara ensam.

Idag ska jag fortsätta kolla på tjejfilmer!!


Kommentarer
Postat av: P
2009-10-11 @ 14:53:13 URL: http://pfuck.blogg.se/

Japp, jag får nog göra det :P

Älskar graffiti! Det finns så mycket fin man kan skapa och en massa bra konstnärer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!