Blä.

Jag kollade nyss klart på Ghosts of girlfriends past.. någon modern form av En julsaga, fast det handlar om en kille (player) och ja.. titeln säger väl vilka som hemsöker honom.. den var rätt schkumm.. och nej, jag tyckte inte om den heller.

Nu lyssnar jag på Cyndi Lauper och funderar på att gå och lägga mej..

Uuuhh!! Imorgon är det måndag igen.. och jag går länge i skolan..
Jag har profiltid (vilket innebär matte i 4 timmar), engelska C (vilket mest är flummigt), samhällskunskap B (med draken) och skapande (med en hel drös skitjobbiga dAMP:are) att se fram emot..
Lönt att ha ett ämne som heter skapande när man inte får någon ro till att skapa något för att majoriteten av de som läser det inte ens är intresserade. De flesta har ju bara valt det för att fylla ut sina timmar och sitter och ordbajsar samt skrålar istället.
Jag har då fan inte någon lust att ens sitta och försöka vara seriös i det sällskapet.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!