Did you give the world some love today, baby??



WHOPPA!! Jag har klippt och färgat håret!! Jag är riktigt, riktigt nöjd!! Har klippt upp håret betydligt mer än de senaste gångerna och gjort en hybridlugg (min gamla korsad med en snedlugg). 2 in 1!! Kewlt!!


 Damn - jag har varit på bra
 humör idag. Det kanske
 hjälpte att le det första man
 gjorde??
 Imorgon är det skola igen
 - vilket jag, som vanligt,
 inte ser fram emot.. Men
 jag ska testa att le
 imorgonbitti med!!

 Och efter imorgon är det
 fredag. Då åker jag och Anki
 till kungliga huvudstaden!!

.. måste berätta vad min kära broder gjorde idag i skolan:
Dan hittade ett rör där det gick en sladd till. I andra änden av sladden satt någon grej med en knapp på.
Dan lägger röret innanför tröjan, springer ut i korridoren och skriker: "ALLAH AKBAR!!"
.. hans gamla svenskalärare kollar på honom med sur min.. hans mentor skakar på huvudet och säger: "Jahaa.. är det den Dan idag??"

Min bror är helt, jäkla sjuk!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-22 @ 21:22:44 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Härligt, Kanja. Jag tror faktiskt det hjälper att göra det! :)



Skitsnyggt det blev i håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!